problema con Calendario

Home Forum Consigli per il sito problema con Calendario

Stai visualizzando 5 post - dal 1 a 5 (di 5 totali)
  • Autore
    Brenno
    Partecipante

Devo segnalare un problema con il calendario:
    quando clicco Calendario o Visualizza Calendario mi esce un messaggio di errore VALORE DELL'ANNO NON VALIDO

Ho provato a vedere se ci fosse un topic relativo ma non l'ho trovato.

Ringrazio in anticipo gli amministratori

Max C.

CMT
    Partecipante

Devo segnalare un problema con il calendario:
    quando clicco Calendario o Visualizza Calendario mi esce un messaggio di errore VALORE DELL'ANNO NON VALIDO

Ho provato a vedere se ci fosse un topic relativo ma non l'ho trovato.

Ringrazio in anticipo gli amministratori

È perché è impostato con gli anni dal 2010 al 2015 e quindi cercando di aprire il 2016 va in tilt (no, non so perché e no, non so cosa si debba fare per risolvere)

Cérto

Brenno
    Partecipante

Grazie CMT!

Max C.

kaylemayers
    Partecipante

Calendars are essential tools for managing time, but many people face issues when trying to stay consistent with them. One common problem is relying only on digital calendars, which can cause distractions or even missed events if notifications are turned off. Others find that traditional wall calendars do not provide enough space to note down all tasks, meetings, or personal reminders. These challenges often lead to disorganized schedules, overlapping commitments, and forgotten deadlines.

A practical solution is using a well-structured printable calendar january 2026. Printable calendars provide the advantage of being both visual and customizable. Unlike digital formats, they can be placed in visible spots like study desks, offices, or kitchens, making it easier to stay on track. They also allow more flexibility in adding notes, highlighting holidays, and marking personal goals without being tied to a device.

By planning ahead with tools like the printable calendar January 2026, individuals can avoid common scheduling problems and manage their time better. It not only helps in organizing professional tasks but also ensures personal events and holidays are not overlooked. With proper use, a printable calendar becomes a simple yet powerful way to solve common time management issues.

sam levy
    Partecipante

Certamente, Max. Questo è un errore fastidioso che di solito si verifica a causa di una data corrotta o non valida nascosta da qualche parte nel tuo calendario.

Browse the website and discover our extensive collection of servo motor and bldc motor online.

Stai visualizzando 5 post - dal 1 a 5 (di 5 totali)
  • Devi essere connesso per rispondere a questo topic.